måndag 1 december 2008

Jag ar ledsen att jag ar sa ledsen

Den dar kanslan av panik vid tanken pa att han kanske kanske inte orkar vara min om jag inte skarper mig lite. Aj, lagga sig ner och do vill man da. Som tur var hade jag inte tid med det eftersom jag befunnit mig pa en konstant fullbokad restaurang hela helgen.

Det ar som att jag gor om och jag gor fel. Ungefar var tredje fjarde dag vaknar jag med tyngsta ledsenheten. En ledsenhet utan fog. PMSledsenhet. Sen agnar jag dagen at att sura, skalla och vara elak. Tills han fatt sa nog att han ar iskall tillbaka. Sen ar vi tysta, tassar och ledsna ogon tills det blir bra. Och sen borjar det om igen nar jag vaknar med drankande ledsenheten igen. Far man skylla pa sina nya p-piller som man tagit i fyra manader, samma fyra manader som drankande ledsenheten. Och om man har mens tre ganger i manaden typ, ar det ett tecken pa att man borde ge upp de nya p-pillren.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ge upp! Nuuuuuuuu!
P-piller är frihet, men fel sort kan vara ren ondska.

Anonym sa...

ge upp!

My Adventures sa...

jag gick igenom samma sak med mina gamla piller.. sluta ta dom!!! saker och ting blir mycket lattare nastan pa en gang..

Anonym sa...

Instämmer med föregående! I've been there too...