onsdag 24 december 2008

Update julafton

Hoho...God javla jul.

Jag har lagat mat i tre timmar utan att min pojkvan eller svarmor har gjort en ansats till att hjalpa till eller ens diska undan. Jag har aven skurit mig i fingret och brant mig pa handen. Nu akte de ivag for att ga i affarer. Jag ska dricka upp min julmust alldeles sjalv som hamnd. Och grina av surhet.

Och hur faen gor man runda kottbullar *clueless vegetarian som forsoker vara snall, obs jag kopte ekologiskt kott*?

Skit samma snart ska jag ga pa julfest pa jobbet. Och bli skrattad at for min hemklippta lugg som blev for kort och jag ser numera ut som han den konstiga ungen i en Hugh Grant film som jag inte minns namnet pa.

Update igen: Julmust gjorde mig hundra ganger gladare!

3 kommentarer:

stambyte sa...

Men gud, att du gör köttbullar som vegetarian!! Det vete tusan om jag skulle göra faktiskt, trots julaftons-vilja-vara-till-lags-stämning.

Men god jul till dig, och hoppas att du får lite backup i köket snart så att du får lägga dig på soffan.

Kram!

Haren sa...

Jag veeet. Forsta och sista gangen jag har lagat kott i hela mitt liv! Det var ett lofte i ett svagt ogonblick och jag angrar mig.

Annalyza sa...

God Jul.