onsdag 28 januari 2009

...

Jag ar lite nervos idag. J ska pa ett sista i en lang rad av moten/intervjuer om jobb pa en langfilm som borjar spelas in 1 mars. Jag haller tummarna saklart av massa anledningar, forst och framst for att J skulle bli sa glad och att det skulle betyda triljarder for hans karriar. Och nastan forst och framst for att jag hoppas pa att fa ga pa filmpremiar och ha en anledning att kopa en skitsnygg och dyr klanning. (Googlar och ser att regissoren blivit oscarsnominerad en gang, ar det anledning att vara oscarssnygg pa en filmpremiar?) Okej inte ga handelser i forvag men det finns en trakig grej med om J eventuellt far det har jobbet. Han kommer att vara bortrest i nio veckor. Och i slutet av februari ska han ivag pa ett annat jobb i tio dagar.

Lite radd att jag ska sitta hemma och roka(jag som till och med slutat roka) pa ett neurotiskt satt framfor datorn och dricka sjutton koppar kaffe (eller vin) om dagen iford min i och for sig snygga morgonrock, i nio-tio veckor.

Men som sagt vi ska inte ga nagra handelser i forvag.

1 kommentar: