fredag 13 februari 2009

B som i bris

Mulet, blasigt och lite smakyligt. Eller ja i jamforelse med den hetta och luftfuktighet som varit. Jag firar med att tvatta mattor, sortera saker i skap, skura golv och sant som jag bara gor nar det vankas mammabesok.

Jag gor min egen oversattning och broderar ut och lagger till av Lisa Ekdahls Vem vet men skiter i vem vet inte du vem vet inte jag bitarna. Det ska J fa i alla hjartans present. Och googlar pannkaks recept. Det ska han med fa: hjartpannkakor. Lojlig hogtid? Jovars och hjartar gor jag ju varje dag. Men inte gor det nan skada att gora sig till lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gick förbi glengarrys och blev lurad av denna högtid jag med... 12,50 dollars vin... men det var rea, egentligen är det ett 19 dollarsvin. inte så pjåkigt va!

och så ska jag väl baka en hjärtekaka. hi hi. mest för min egen skull tror jag egentligen.

Haren sa...

vin ar gott!