lördag 15 augusti 2009

Breaking news

Jo men det blir en Astrid dara.

7 kommentarer:

amanda sa...

shit.
du ska bli MORSA.

Haren sa...

Mandis: det ar faktiskt jattelaskigt nar du sager sadara. jag har inte riktigt fattat att det faktiskt ska bli en alldeles riktig bebis som jag ska vara mamma at.

Å sa...

OJ. Det slog just mig också.

Blir det någon magbild snart? ;)

egoistiska egon sa...

shit vad COOOOOLT.

Underlandet sa...

Bild, bild, bild!

Astrid är förresten ett jättefint namn.

Jenny sa...

Åh! Astrid. Ska hon inte heta något konstigt? Alltså... efter din pojkvän, menar jag.

Gud, nu tar jag tillbaka min fråga, den låter taskig.

Och du är utmanad hos mig.

Förlåt för frågan igen.

Menar inte konstigt, menar... annorlunda!

Haren sa...

Jenny: Gullig du ar! Jag tycker ju med att alla namn som ar maori ar ratt konstiga. Kiden ska ha ett maoriskt mellannamn, antagligen Moerangi.