tisdag 25 augusti 2009

Fucking javla vinterdepp

Sista tiden har jag haft lite ar det har allt tankar. Ni vet nar allt ar lite smatrist. Och tiden med pojkvannen ar begransad till godmorgonpuss pa sovande panna och godnattsnark innan vi ens hunnit prata ikapp oss om vad som hant under dagen. Och sen pallade jag inte kolla min jobbmail pa tre dagar (det var helg ok, helg) och sumpade ett jobb som jag verkligen ville skriva.

Men nu tar jag var bil, en van, tre kassar med mat och nagra ombyten klader och kor ut ur stan. Lite pa mafa. Hamna vart vi hamna vill. Vi kan spela musik och latsas att vi korsar nagonannanstans och att solen skiner fast det blaser. Kanske kan jag roka chokladcigaretter och kopa stora solglasogon pa beninsmackar. Och sa kan jag komma hem igen och kanna att ja detta ar allt, allt pa ett positivt och stort satt.

Inga kommentarer: