lördag 12 september 2009

Skrattar nervost for mig sjalv

J har fatt jobb pa en ny film efter att det nuvarande jobbet tar slut i slutet av nasta manad. Och det ar ju tur for jag var lite nervos over att behova bo under en bro och ata bark med en bebis pa g. Igar var vi ute pa cocktailbar med Js nya chef, han forklarade att det vore bra om jag kunde klamma ut bebisen lite tidigt, mellan jul och nyar nar de anda kommer att ha ledigt. Men annars sa skulle han forsoka fixa sa att J kunde fa nagra dagars ledigt kring bebis ankomst. Oj oj sa snallt.

Ser framfor mig hur jag far varkar och J skjutsar mig till hippiestallet dar jag ska foda for att sedan lamnar mig dar for att bara aka in till jobbet for att programmera nagra saker pa datorn. Och ladda upp nagra filer och kanske skicka nagra viktiga mail. Men sen kommer han nog.

3 kommentarer:

amanda sa...

haha! sen kommer han nog!

Underlandet sa...

Oj då. Jag skulle också skratta lite nervöst för mig själv. Men J är ju ändå bättre än så.

Kram!

Haren sa...

Klart att han ar battre an sa. Fast jag har aldrig kant nagon som ar sa gift med sitt jobb som den mannen.