tisdag 22 december 2009

Dagens utmaning

I dag ska jag försöka klara av bankbesök, klippning, möte på nz motsvarighet till försäkringskassan, jakt på hotell till min mormor och lokalisera ett filmlabb som är det enda stället där jag kan köpa super8film(ja men såklart att J måste filma förlossningen, dock har han inte min välsignelse att filma något som jag inte kan se med mina egna två ögon.)

Allt detta ska jag försöka göra utan att spy på någon. Wish me luck som man säger om man(läs jag) pratar svengelska dagarna in the ända.

2 kommentarer:

Å sa...

Åh herregud vad kul! Du lägger väl ut filmen här sen? ;)

Haren sa...

Eehh vi kan väl säga att det är rätt troligt att jag själv aldrig kommer att vilja se filmen och att jag därmed tänker bespara mina medmänniskor det med. Men tänk vad chockade folk skulle bli...