måndag 14 december 2009

Och jag åt just upp resterna av gårdagens fika till frukost

Min navel sitter inte i mitten på min mage längre, den sitter en centimeter till höger om mitten. En centimeter till höger om min raggarsträng. Raggarsträng är ju inte så snyggt och det ser fasiken ännu konstigare ut när det inte ens finns nån navel i anslutning till den. Normalt? Normalt?

Annars har jag ju tyckt att jag varit relativt liten över magen hela graviditeten och varit rätt nöjd med det sådär, i någon slags sjuk jag är ju rätt tjock i vanliga fall men har iallafall inte blivit något jättefettopreggo anda. Häromdagen undrade expediten i en affär om jag och min kompis skulle ha våra bebisar samtidigt. Då kände jag mig mycket nöjd med tanke på att jag hade mindre än 4 och hon mer än 14 veckor kvar. Eh, hon mindre nöjd. I går när vi kalasade hemma hos oss så undrade däremot en kompis pojkvän som inte sett mig på evigheter om jag var helt säker på att det inte var tvillingar vi skulle få eftersom jag var så himla enorm. Ridå.

Inga kommentarer: