söndag 13 december 2009

Tur att det ar ett ar kvar till 3-0

I dag ar det min fodelsedag. Och mitt svenska tangentbord vagrar att fungera. Jag har aven bjudit hit typ en miljon personer for att fira denna fantastiska tilldragelse med svensk lucia. Igar var jag jattepeppad och bakade hundrasju sorters kakor och lussekatter och femtioatta matpajer. Vi kladde julgran och pysslade och lyssnade julsanger.

Idag mar jag jatteilla och vill bara ligga i sangen och bli kliad pa ryggen och kanske langsamt lasa tidningen. Absolut inte laga annu mera mat, stada och vara social.

ps. jag fick en plattang av J i fodelsedagspresent och jag hade onskat mig det! alskar att jag alltid ar tio ar efter alla andra eller sa. sakert kommer jag aldrig att anvanda den. fick aven en skitrolig tantpyjamas som J tycker att jag ska se respektabel i pa BB eller vad det kallas.