fredag 8 januari 2010

.....

Nope fortfarande inget barn. Försökte utmana kroppen genom att åka på utflykt med färja och buss i går. Hoppades att det fysiska avståndet från staden och barnmorskan skulle tilltala bebisens busiga sida, viljan att ställa till besvär. Resultat: noll. På riktigt så börjar det kännas som att det aldrig någonsin ska bli något barn nu.

När mamma frågade vad jag ville hitta på i dag så var svaret sura. Det är en bra och mogen attityd som kommer att hjälpa mycket tror jag.

4 kommentarer:

stambyte sa...

Alltså, jag tycker att det här är så himla spännande!!

Hoppas att förlossningen går bra. Kram!

mandis sa...

asså gud jag dör av spänning!

Underlandet sa...

Jag dör också av spänning! Håller alla tummar för att barnet vill komma ut snartsnart.

Haren sa...

jag älskar att ni gulliga tycker att det är spännande. jag upplever mest detta som långsam långsam tortyr. har verkligen inget tålamod.