söndag 14 mars 2010

Helgen

Bra saker som hänt den här helgen:

* Vi har bokat biljetter till Melbourne i april (hurvida jag får ett visa eller ej vet jag dock inte än).

* Vår helgprenumeration på tidningen har utökats till att även omfatta fredagar, alldeles gratis.

* Jag tvingade en kompis kompis som är kiropraktor att kolla över min rygg för att få ett ärligt svar på om en kiropraktor kan hjälpa mig med min onda rygg som jag haft sen tidernas begynnelse. När han visade medlidande och sa att jag har ungefär alla fel med min rygg så var det på ett sätt skönt. När han sedan sa att han kunde slå vad om att jag har huvudvärk nästan hela tiden och jämt är trött och kraftlös, då kändes det ännu bättre. För att nu kanske jag kan göra något åt hela den där måendesituationen.

* Vi satt under ett träd med vänner som vi inte sett på evigheter och förtjustes av hur rolig deras nio månader gamla son är. Det var bra för nu är vi lite mer pepp på att Trollet ska få bli större.


Konstiga saker som hänt den här helgen:

* Vi har alldeles på riktigt sett på när karlar tävlade i att raka får(kanske finns det ett ord för det på svenska, kanske inte). Times they are a changing om man så säger. Övar oss på familjeaktiviteter.

Inga kommentarer: