tisdag 6 april 2010

Oväntat

Alltså jag skyller på en kombination av den här fina bloggen plus foton från väns bröllop i helgen plus foton på annan väns blivande brudklänning plus att tredje vän väldigt oväntat samma dag berättade att hon och pojkvän ska ha ett pyttelitet och hemligt bröllop snart och frågade om jag ville vara vittne. Summan blev att jag var jätteglad för andras skull och sedan gick runt och var vrålsur i flera timmar på att jag inte skulle få gifta mig snart. Alltså jag skulle ju kunna fria men det är ju tråkigt att fria till någon som jag är helt säker på skulle säga nej. J tycker helt enkelt att det är onödigt att gifta sig och till min egen stora förvåning verkar jag plötsligt tycka att det är nödvändigt att gifta sig. Och till min egen fasa märkte jag att jag dessutom har hela mitt drömbröllop planerat i huvudet. Mitt undermedvetna har planerat i smyg utan att jag har haft något med det att göra. Lite läskigt och så.

Inga kommentarer: