tisdag 29 juni 2010

Bitterfittig, blek och gråtig i dag. I går spydde jag. En liten stund rusade tankarna och neonflashade preggo. Men nä, så kan det inte vara får inte vara, bara så nedrans trött in i märgen. I natt tänker jag sova i vardagsrummet med öronproppar, så får de reda sig själva J och Trollet. När J stack iväg till jobbet utan att erbjuda sig att låta mig få sova en stund först efter den värsta natten. Tänder, måste vara tänder. Då tänkte jag mig att ta in på hotell i natt. Men vardagsrummet får duga. Vi måste få styr på någon form av jämlik uppdelning på kvällarnättermornar, annars blir det fler såna här dagar.

1 kommentar:

Underlandet sa...

Oj, ja! Varannan natt, stenhårt. Trollet är bådas ansvar. Och inget "men jag är ju ändå vaken, så jag går upp", lova! Är det Js natt, så väck J.

Håller tummarna för att allt känns ljusare när du fått sova ut.