söndag 7 november 2010

Hår

Innan J vaknar och gömmer datorn för mig måste jag meddela en annan viktig grej. Jag har haft samma frisyr i cirkus tre år förutom att jag låtit luggen växa ut. Nu vill jag ha precis samma hår som Rebecca, alltså Rebecca som i Rebecca & Fiona. Inbillar mig att jag har väldigt liknande färg och längd, så det borde vara görbart.

Men allvar, har hon inte snyggaste håret ever?

Hur störd kommer min frisör tycka att jag är om jag kommer med en bild utskriven från en blogg?

5 kommentarer:

Jenny sa...

Men man ser ju inte? Hur ser hon ut? Man ser ju bara från halloween (om man är lat och inte orkar leta genom alla bilder).

Haren sa...

Skall länka bättre till exakt det håret jag är ute efter!

Haren sa...

Som Rebeccas hår i det här inlägget http://rebeccafiona.se/blogg/2010/10/pics-fran-glasgow/

Scnyggt!

Jenny sa...

Men... har hon inte bara vanligt hår? Jag tycker du ska skriva ut en bild, det har jag gjort i Spanien!

Haren sa...

Jo det är väl kanske inte direkt en frisyr. Men jag vill ha håret! Måste boka tid hos frisören, nu schletnaste håret i kommun.