söndag 9 januari 2011

Allt ligger och svävar just nu. Allt är sen och kansken och möjligtvis. Det där jobbet som J fick har blivit framskjutet lite, en månad eller fyra. Så vi blir kvar ett litet tag till i vår mögliga tvåa i den här stan. Och J ska kanske möjligvis troligtvis åka iväg i två freaking månader för ett annat jobb. Och jag dör tunga-oket-döden vid blotta tanken på två månader av hundra procent ansvar för det vilda Trollet. Ensamheten. Och vet inte riktigt vart vi ska ta vägen fram över. Gruvar mig. Har någon slags känsla av att något jobbigt är på väg att hända.

3 kommentarer:

anydaynow sa...

Usch vad tungt och jobbigt det låter. Hatar också att leva med alla dessa sen och kansken.
Men ni fixar det här. KRAM.

Underlandet sa...

Usch. Är det omöjligt för dig att åka med de där två månaderna?

Josefine sa...

Jag förstår dig. Jag tyckte att det var tungt bara under den tiden som M aldrig var hemma innan 19 och jag fick fixa allting själv till mig och S:et och sen kom han hem och då skulle hon lägga sig nästan direkt. Och det är ju ingenting i jämförelse såklart. Så jag hoppas innerligt att det löser sig på ett på något bra sätt för er.