tisdag 22 februari 2011

Uppdatering

Sju dagar har jag försmäktat utan internet. Det var jobbigare än att sluta röka. Men nu börjar jag igen, internäta alltså. Nu ska det läsas bloggar.

Älskar huset! Känns helt lyxigt och liksom modernt efter att vi lidit i vår lilla mögliga lägenhet i sovjetunionenstil i drygt två år. Vi har diskmaskin och micro som annat normalt folk nu och ongen har ett eget rum! Och omgivningarna är så vackra att jag alldeles baxnar. Fotobevis kommer.

Känner mig till och med aningens harmonisk fast jag inte har några kompisar eller hunnit söka ett enda jobb.

5 kommentarer:

Jenny sa...

Såg en massa jordbävning på morgonnyheterna och tänkte på dig. Tur att du uppdaterat, då kan man pusta ut!

anydaynow sa...

Skönt att du är på nordön. Hemskt med en till jordbävning i Christchurch, det känns som att alla Jordbävningar, cykloner & översvämningar avlöser varandra härnere för tillfället..

S.W sa...

Ja, äntligen tillbaka!
Hörrö, nästa gång du helt oförhappandes försvinner kan du förvarna innan.

Grymt med grymt hus.

Haren sa...

Alltså jag är helt i chock över den här jordbävningen. Fruktansvärda bilder på nyheterna. NZ är så litet, alla känner någon osv. Ja, det känns verkligen som NZ och Australien har fått sin beskärda del av tråkigheter nu! Mer än nog.

Anna sa...

Grattis till det fina boendet - det är ni verkligen värda.