söndag 29 maj 2011

Miffo

Kan aldrig bli klok på det här med att vissa kan slänga ur sig vad som helst i kommentarer på bloggar. Inte här så klart, här hänger bara ett litet gäng med finingar. Men de där större, tänker folk bara att de får tåla? Kan man inte bara vara tyst om man inte har något vettigt att säga?

Så har sa en inte speciellt trevlig människa i en kommentar angående att Malin Wollins barn har dött i magen, hon har varit tvungen att genomgå en förlossning för att föda fram sitt barn hon visste var dött, nu är hon så klart obeskrivligt ledsen och säger på sin blogg att detta är det "lessnaste" hon varit med om i hela sitt liv.

Tycker faktiskt det är lite konstigt att detta är det värsta du varit med om, även om det så klart är tragiskt!
gläds åt dina tre!

Man ba var vänlig och håll käften istället. Tror inte att någon bryr sig om vad du tycker.

5 kommentarer:

pop my heart. sa...

Men ja, man kan ju tycka så om man vill, men en del saker borde man ju fatta att man, som sagt, ska hålla käften med.

Underlandet sa...

Whut!? Inte okej. Jag är glad för mitt lagom antal snälla läsare. Även om man såklart kan få kommentarer av galna människor ändå (Roberta, just saying).

Duktiga Tjejen sa...

Snälla läsare tack. Fattar dock inte vad det var som var så hemskt med kommentaren att en läsare var så ledsen? Vad missar jag? Förövrigt vidrigt det måste vara att föda fram ett dött barn, kan inte ens föreställa mig.

Jenny sa...

Blir illamående.

Haren sa...

pop my heart: precis så!

underlandet: lagom många snälla läsare är det bästa bästa!

duktiga tjejen: sjukt dåligt formulerat av mig, fattar att du inte riktigt förstod. det andra stycket var bara en beskrivning av vad som hänt och det tredje stycket var en kommentar. Och det tycker jag var sjukt taskigt, att ifrågasätta att detta kunde var det värsta hon varit med om.

jenny: men eller hur, så jävla osmidig människa som inte fattar att hon bara kan hålla käften om hon inte har nåt snällt att säga.