måndag 9 maj 2011

WTF

Js tvillingbror har blivit pappa och Trollet har nu arton kusiner! Att Js tvillingbror uppenbarligen precis som J är 30 och att den nyblivna mamman är 16 orkar jag inte ens kommentera. Men däremot namnet, ungen heter Armani! Sedan tidigare har Trollet en kusin som heter Dior. Nu tror ni att jag skämtar men icke.

Om det inte var för att det är hemskt fult att säga så, så skulle man faktiskt undra vad det är för rolig white(eh, brown) trash familj jag är på väg att gifta in mig i. Sa jag så ändå nu?

Så vad säger ni, Lagerfeldt, om vi skaffar fler ongar?

9 kommentarer:

anydaynow sa...

Hehe. Innovativt!

Hanna sa...

Hahaha, I love you!

Emmy sa...

hehe. hoppas att dom inte google-translatar. ps. nu är det slut på det goda livet, har just fått dikterat arbetstiderna 8-20. men ja, när du har barnvakt kanske vi kan ta ETT glas vin i stan?

Louise sa...

Hahaha, jag bara älskar din blogg! Känner igen mig en hel del, bor i Australien, nära Byron bay, träffade min man som är av aboriginursprung (ja, det där att leva med en annan kultur på gott o ont..) för 11 år sen så har levt här länge nu med allt vad det har inneburit med kulturkrockar o hemlängtan men också en allt starkare kärlek för mitt nya hemland, det jobbiga och fina (!) i att för alltid höra hemma i 2 länder och att alltid behöva känna en viss saknad... Vi har också en liten "swedorigini" tjej som är 2 1/2 och lever ett mycket annorlunda liv som jag trots allt är så himla tacksam över!
Ville iaf säga Hej nu för din blogg är min nya favvis o jag tittar in här ofta nu. Så Hej! och Kram på dig från Louise :)

Underlandet sa...

Hehe, fantastiskt.

Anonym sa...

Mauritz. Efter Hennes och Mauritz hade ju vart skoj!

Haren sa...

Puss ni rärä

egoistiska egon sa...

Haha. Hur klär de sig?

Bondhustrun sa...

Hahaha! Vad roligt!