fredag 8 juli 2011

Kaffe nu bitteplis

Önskar att jag kunde knäppa med fingrarna och få mjölk levererad till dörren. Kan ej dricka kaffe utan mjölk längre tydligen. Och min kille han tar ju flera år på sig verkar det som.

Har sökt ett döspännande jobb och lagt ner kanske trettio timmar på att få ansökan perfekt. Om jag inte får en intervju nu blir jag tokig. Tokig! För jag har redan börjat jobba där i mitt huvud. Vill ringa och fråga när jag ska komma på intervju egentligen. Ibland undrar jag ju varför världen måste krylla av andra underbara, smarta och kreativa människor. Närå. Skoja bara.Men det måste hända något snart.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Men alltså... RING DÅ! Eller gör man inte sånt där borta?

Haren sa...

Vet du! Jag tror faktiskt att jag ska göra det. Jag har ju inte direkt fått några jobb av att vara försiktig och försynt. Så ja.