lördag 17 september 2011

Bara fyra månader kvar som ungmö

Okej, vi kom på att förutom kläder och ringar så måste vi ha en vigselförrättare också. Annars blir vi ju liksom inte gifta rent officiellt. Så vi hittade en sida som listade de som finns i det området där vi ska gifta oss. Så vi kollade på bilderna och läste om dem och sen skrev vi en lista där vi rankade dem med motiveringar var och en för sig.

Båda hade samma kvinna på första plats. Med motiveringen att hon hade roliga röda stövlar. Man ba soulmates, som gjorda för varandra, osv. etc. och så. Och hon verkar kunna den dagen men vi har inte bestämt tid än, så mycket bra.

En kompis ska ta foton. Tänker att nu måste vi bara boka en restaurang för middag efteråt. Och hotell och flygbiljetter. Sen typ klart. Känner att det här med mycket litet bröllop passar mig väldigt bra. Oj och blommor kanske jag ska ha. Och en liten tårta.

8 kommentarer:

Jenny sa...

Man hör ju att det kommer att bli toppenperfekt!

Colombialiv sa...

Hurra, hurra!

Behöver du tips sa har jag bröllopsorganisering färskt i huvudet (och typ excelark med budget och sant). Bara att hojta!

Haren sa...

Men visst visst är glad som en sol och massa kärlek viktigare än ett excelark? Säg ja! För jag känner att det kommer att bli ett bröllop med lite oskarpa kanter. Ni hade ju båda så fina bröllop. Fast tricket kanske var att de var både välorganiserade och glada som solen och kärleksproppfyllda?

klara sa...

Ah. Vi gjorde det helt utan excel, eller nat sadant. det gick finfint anda! Om du har en ledig dag, och det ar en san dar fin dag i Wellington, som man bara far dar. Kan ni aka upp till Brooklyn war memorial, finastae dolda utsikten i stada. Dar sa vi ja!

Colombialiv sa...

Klaaaaart att det är tusen gånger viktigare än ett excelark! Det kommer att bli hur fint som helst, och bröllop med oskarpa kanter är underbart.

Haren sa...

Klara: Det ska jag göra! Kommer ni hit och hälsar på snart?

Annika sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag önskar att vi kunde vara med på bröllopet. Mest av allt önskar jag det.

Haren sa...

Det önskar jag med. Hur mycket som helst.