tisdag 13 september 2011

Uppdatering

Lite chock har det blivit att börja jobba heltid. Och göra lite ströjobb vid sidan av det. Men snart ska jag väl få lite struktur på allt och hinna skriva något här och fortsätta söka jobb och börja planera det där bröllopet(har en ring och en klänning, behöver vi verkligen planera något mer?).

Men i dag vabbar jag halvdag. Trollet har fått äckliga och konstiga variga sår i hårbottnen och får inte gå tillbaka till dagis förrän tant doktorn har fått några provsvar. Tre olika läkare tittade på det och sa att det såg väldigt konstigt ut samt frågade om jag var säker på att jag inte råkat bränna henne i hårbotten. Mmm, ganska säker. Skulle eventuellt kommit ihåg det.

2 kommentarer:

Christel sa...

Äsch, en ring och en klänning låter väl bra fint. Släng in lite blommor, schysst musik oh en tårta så är det ju klappat och klart! PS. Lyssna inte på mig, jag vet ingenting om bröllop!

Haren sa...

Christel: Joho, jag lyssnar på dig. Det låter perfekt det.