torsdag 29 november 2012

Lite omg var det!

Jag ska iaf inte bli paparazzi när jag blir stor. Men vilken rolig kväll det blev när den där filmen som styrt våra liv de senaste två åren äntligen hade premiär. Eftersom det är omöjligt att se på bilderna får jag väl berätta vilka de är på bilderna 1. Evangeline Lily 2. Elijah Wood 3. Martin Freeman 4. Cate Blanchett (omg vilken jäkla megasnygg kvinna in flesh) 5. Kön där vi di vanliga dödliga fick köa för att gå på den röda mattan.

Flest livvakter hade den nyzeeländska premiärministern, inte så konstigt kanske eftersom jag fick ett akut sug efter att teaterviska i hate you när vi passerade varandra på röda mattan, gjorde dock ej pga är vuxen trots allt. Alla var asstiliga förutom jag som ni kan skymta i grön klänning och röda skor typ julgranstema. Fick veta cirka fyra timmar innan att det fanns en biljett till premiären  åt mig och fick klädpanik. Men tänk alla pengar jag sparade på att inte göra håret, naglar, köpa ny klänning osv.

Roligt hur som - antagligen en once in a lifetime grej.

ps. filmen tror jag inte jag får säga något om och lika bra är det.

3 kommentarer:

Colombialiv sa...

OMG!!! Och du är minst lika snygg som filmstjärnorna!

Anonym sa...

Hobbit!- äntligen!

Sara sa...

Tycker du var jättefin! Och lite häftigt med glammig filmpremiär ju.