måndag 9 juni 2014

Iiiiihhh

Första dagen på nya jobbet idag. Har inte varit något nervös. Mest fokus på det sorgliga i att inte få jobba med mina gamla kollegor och blev lite småknäckt när jag överlämnade mina projekt, mina jobbebisar ju. Sen hann jag oroa mig lite över vad jag skulle ha på mig. Vem som skulle hämta på förskolan eftersom den stänger innan jag hinner dit de första åtta veckorna pga in training och kan inte börja tidigt och gå tidigt. Ville ej byta förskola med bara 6 mån kvar till skolan. Sen oroade jag mig för om det skulle ta lång tid att köra in till city och det värsta av allt, var jag skulle parkera.

Var på plats en dryg timma för tidigt så klart. Sitter nu och dricker kaffe och oroar mig för alla nya ansikten osv.

Slut på orosrapport.

3 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Lycka till! Nytt jobb är så spännande (och mentalt påfrestande, Phu!)

Em sa...

Lycka till! Allt kommer gå toppen, det är jag säker på!

Annika sa...

Lycka till! Och jag kan fortfarande inte fatta att du kör bil haha. Puss