onsdag 15 april 2015

Att känna lite liv i sig

Min man är hemma nu förresten. Sista delen av inspelningen skulle ske på en liten liten ort där de inte kunde fixa boende åt alla, så J och hans team som ändå bara sitter framför varsin dator blev hemskickade för att jobba från Wellington. Så.jävla.skönt. Fyra veckor gick okej att vara själv, sen var det riktigt tungt faktiskt. 

Lite ambitiöst att ivf:a, jobba heltid och vara tillfälligt ensamstående känner jag.

Nu däremot känner jag världens livspepp. Jag ska till gymmet ikväll! Vi har barnvakt imorgon och ska på dejt! Jag älskar mornar igen när J lämnar och jag hinner ligga kvar i sängen och varva internet och dricka en kaffe och ändå komma relativt tidigt till jobbet! Jag orkar göra matlådor och äta nyttigt! Jag orkar peppa för nästa frysförsök som väl blir om två veckor! 

Inga kommentarer: