tisdag 22 mars 2016

Känns som att jag inte uttrycker något annat än att åh jag är så trött, jag jobbar jämt eller sitter fast på något himla tåg med signalfel och är ledsen för att alla andra får bebisar hela tiden och allt jag har är ont i magen. Dessutom är jag ful i håret och har inga kläder. Blablablabla.

Men så är det ju inte egentligen!

* I juni åker vi till Thailand och är tillsammans hela familjen en hel månad.

* Våren är här ju!

* Ikväll ska jag klippa mig. Tur pga ser ut som en statist i Grottbjörnens folk.

* Långhelg coming up. Ska åka och bo hos mamma hela familjen och äta goa grejer.

* Mitt barn verkar ha kommit ur det värsta av sin sexårskris.

* Så himla bra hjälpsam snäll stämning hemma.

1 kommentar:

Ingen katt sa...

Haha, skrattade högt åt statist i Grottbjörnens folk ❤️