onsdag 14 februari 2007

Svart är svart

Den plats jag åker oftast till är Skavsta flygplats. Jag borde få guldkort. Ryanair borde skänka mig en livstid av gratis resor i någon slags frequent flyer bonus. Ha jag glömde dom ger ingenting utan bara tar. Och har sjukt obekväma plan. Men billigt är det. Förutom när jag börjar räkna med transport till och från flygplats i båda ändar och hur jäkla mycket tid det tar allting. Djävulens senaste påfund att man ska betala för sitt bagage tar ändå priset. Till följd att jag alltid trycker ner allt i en liten väska och spenderar semestern med att vara sur över allt jag inte har med mig.
Nu har jag packat sex svarta toppar,en kjol(som jag inte använt och har ätit en kladdkakemuffin om dagen sen den inhandlades, redan då snortight) och typ inget mer. Det fick inte plats.

Inga kommentarer: