fredag 26 oktober 2007

Bye bye skitchef numero uno

Efter det här och i måndags kväll då min chef kallade mig både idiot och inkompetent i samma mening fick jag äntligen nog på riktigt. Puttade det där jäkla arselt ur vagnen och sökte ett jobb som är nåt att ha, nåt att visa upp vid framtida arbetssökande. Ett jobb där någon kanske kommer att uppskatta mig och jag kommer att få utvecklas och känna mig kompetent och duktig.

Så klart det gick vägen. Jag är ju både kompetent och bra även om jag lyckas inbilla mig själv motsatsen rätt ofta. Nu kan jag titulera mig press- och informationsansvarig på deltid. På den andra delen av tiden ska jag vara en lat student ett litet slag till.

2 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Bra där! :)

egoistiska egon sa...

grattis! och vi är ju typ i samma bransch. :)