torsdag 13 november 2008

Onsdag

I gar promenerade jag vid havet i tre timmar och i dag ar jag solbrand. Pappa skriver i mail att det regnar och regnar i Stockholm. November ar min varsta manad i Sverige. Har kan det vara den basta, borjan pa sommaren.

I gar var forsta gangen som jag sa "naaaee orkar inte, vill inte, mar illa" nar J ville ligga. Ber lite till Buddha, Shiva och de som orkar lyssna om att detta inte ar borjan till en ihopkrullad sexlust. Det har redan hant en gang och fatt ett forhallande att bli pannkakssmet.

1 kommentar:

Jenny sa...

Finaste du. Det blir ju faktiskt så ibland, att man tappar det, eller att man går ner i lust, fast att man älskar den där personen mest i hela djävla världen. Då finns det ju faktiskt hjälp att få. Piller och sånt, vilket jag brukar vara emot, men ibland behöver kroppen lite hjälp på vägen.