tisdag 29 december 2009

Fint som snusdag

Svårt att veta när jag kommer palla att ta mig utanför lägenheten efter att bebis anlänt. Så i dag unnade jag mig extra allt. Såg The Lovely Bones på lyxbio, ni vet i puffstolar man kan ligga ner i och med knappar att trycka på om man vill ha drinkar serverade. Filmen var godkänd plus med några mycket bra skådespelarprestationer. Jag fulgrät en hel del. Sen körde jag långfika med fina vänner, sån där flera koppar kaffe inhandlas och allt avhandlas. Och efteråt gick jag helt locobananas på mellandagsrean. Efter att ha känt mig ful och allmänt ointresserad i nästan nio månader fick jag nästan en uppenbarelse. Jag kom helt plötsligt ihåg hur kul det kan vara med kläder och att känna sig snygg. Väldigt mycket fattigare har jag i alla fall massa snygga kläder att hoppas på att komma i snarast. J är på väg hem med thaimat och jag har någon slags känsla* av att den där bebisen kan vara på gång snart. Såklart kommer jag att gå två veckor över tiden bara för att jag säger så.

*Typ för att det känns som att jag har en fotboll som trycker på uppstoppad mellan benen. Okej intresseklubben nu noterar ni.

Inga kommentarer: