lördag 13 november 2010

Day 05 - Your definition of love

Häromdagen frågade jag faktiskt J vad han älskar allra mest med mig (detta pga av att en kompis samma dag var lite småknäckt över att hennes kille sagt att det han älskade mest med henne var att hon var en bra mamma till deras barn och sen att han brukade(!) älska att hon var konstnärlig). J svarade att jag får honom att må bra för att jag är så positiv, glad och inte ser saker som problem. Först tänkte jag att va satan! Han känner mig ju inte alls. Jag är ju urpessimist och oroar mig för allt. Men sen insåg jag att jag ser honom på precis samma sätt och att vi peppar varandra så mycket för att vi verkligen tror på den andra. Han tror på mig och mina möjligheter mer än mig själv och vice versa. Vi tar hand om varandra helt enkelt. Så enkelt.

Trygghet+omtanke+noll rädsla och oro=kärlek för mig

Inga kommentarer: